Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 08:23:52 +0200

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/14390 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Pärna küla, Merekeskuse // Sadama, 
Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Pärna küla, Merekeskuse // Sadama, Hiiu maakond, 
Hiiumaa vald, Pärna küla, Sadama (Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, 
Reoveepumpla) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Valminud ehitised asuvad riigimaantee 
kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27205712>  (menetlus nr: 
465454), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (PILVI POST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister